Odpowiedzi

2010-02-09T18:50:15+01:00
70% - tylu uczniów otrzymało co najmniej jedną ocenę niedostateczną

70|100 × 520 = 364

Odp.: Co najmniej jedną ocenę niedostateczną otrzymało 364 uczniów tej szkoły.
1 5 1
2010-02-09T18:50:23+01:00
520 - laczba wszystkich ucznoiw
100%-30%=70% - tyle procent uczniow otrzymalo onece niedostateczna

70% * 520=70/100 * 520 = 364

Odp: Przynajmniej jedną ocene niedostateczną otrzymalo 364 uczniow.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:52:47+01:00
520 - 100%
x - 30%
x= 520*30:100= 156- liczba uczniów która nigdy nie otrzymała oceny niedostatecznej
520-156= 364- tylu uniów otrzyłamo chociaz jedna ocene niedostateczne

lub:

520 - 100%
x - 30%
x= 520*30:100= 156- liczba uczniów która nigdy nie otrzymała oceny niedostatecznej

520 - 100%
x - 70%
x= 520*70:100= 364- tylu uniów otrzyłamo chociaz jedna ocene niedostateczne
1 5 1