Odpowiedzi

2010-02-09T18:56:41+01:00
Kiedys pokój colina był to ciemny. pokoje do ktorych nie sięgało światło słoneczne dopiero dzięki mary dom zmienił się nie do poznania
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:56:44+01:00
Wnetrze domu zmieniło sie nie do poznania kiedys były to ciemne pokoje do ktorych wogole nie wpadało swiatło słoneczne pozniej pokoje stały sie jasne przestronne.. wszyscy stali sie mili i weseli nie było juz tematów Tabu. Dom nie przypominał tego sprzed choroby Colina
1 5 1