Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T11:46:02+02:00
36 -liczba dorosłych
44 - liczba dzieci
44+36=80 (tyle osób było w kinie)
36/80 *100%=3600/80%=45% (procent, który stanowili dorośli)
44/80 *100%=4400/80 % = 55% (procent, który stanowili dzieci)
Odp. Dzieci stanowiły 55%, a dorośli 45%.
Pozdrawiam;)
141 4 141
2009-10-11T11:46:42+02:00
36+44=80
80 to 100%
44/80*100%=55% stanowiły dzieci
100%-55=45% stanowili dorośli
59 3 59