Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:54:59+01:00
Organizm jednokomórkowy jest jedna to jedna komórka pełniąca funkcje życiowego organizmu. organizm wielokomórkowy jest to zespół komórek wypełniających funkcje życiowe.
11 3 11
2010-02-09T18:56:32+01:00
Organizm jednokomórkowy jest to organizm, który ma tylką jedną komórkę. Jeśli ta komórka zostanie w jakis sposub uszkodzona, cały organizm zostaje wtedy uszkodzony.

Organizm wielokomórkowy jest to organizm który ma wiele komórek. jesli jedna zostanie zlikwiodowa organizm wtedy normalnie funkconuje, poniewaz inne komórki spełniają role tej jednej.
8 4 8