Odpowiedzi

2010-02-09T18:58:21+01:00
Placek W-Z

Składniki
ciasto

* mąka 250 gram
* margaryna 125 gram
* cukier 100 gram
* dżem 0,5 słoika
* jajka 2 szt
* mleko 0,5 szklanki
* cynamon 1 łyżeczka
* kakao 2 łyżki
* soda oczyszczona 1 łyżeczka

do formy

* tłuszcz
* bułka tarta

krem

* margaryna 1 kostka
* cukier puder 1 szklanka
* śmietana gęsta 1 szklanka

polewa

* margaryna 1/4 kostki
* mleko 2 łyżki
* cukier puder 0,5 szklanki
* kakao 2 łyżki

Sposób przyrządzenia

Ciasto:
Margarynę ucieramy z cukrem i jajkami. Stopniowo dodajemy pozostałe składniki, dokładnie ucierając.
Ciasto wylewamy na wysmarowaną tłuszczem i posypaną
tartą bułką blachę. Pieczemy w 160 stopniach około 30 min.

Krem:
Margarynę ucieramy z cukrem pudrem. Powoli dolewamy śmietanę i cały czas ucieramy.

Polewa:
Margarynę rozpuszczamy w garnku, dodajemy mleko, cukier i kakao. Dokładnie mieszamy i gotujemy. Polewę studzimy.

Przestudzone ciasto kroimy na dwie części, przekładamy kremem, polewamy polewą, a następnie dekorujemy reszta kremu przy rękawa cukierniczego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:59:05+01:00
Eggs and Bacon
One of the most popular breakfast dishes which can be eaten and enjoyed at any time.
Ingredients
Serves: 4

4 Rashers Smoked back bacon
1 Teaspoon Butter or lard
4 Eggs
Method
Cut the rinds off the bacon with kitchen scissors and put them in a frying pan with the butter or lard. Let them give up their fat over a low heat for a few minutes, then put in the bacon rashers and fry to a medium brown on each side, turning them only once.

Push them to the side of the pan, break the eggs into the bacon fat and let them fry fairly gently. When they are firm, tip the pan and spoon the bacon fat, sizzling hot, over the yolks to cloud them. Serve them straight away or they will go rubbery.

Instead of 4 rashers of smoked back bacon you could use 8 thin rashers, or 4 back and 4 streaky
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T18:59:18+01:00
Pizza hawajska;D
Pokruszyć drożdże, włożyc do miseczki, wymieszać z małą ilością wody, cukrem i trzema łyżkami mąki, przykryć ściereczką i odstawić na godzinę w cieple miejsce.

Po tym czasie, przesiać resztę mąki, wlać drożdże, dodać sól. Zagniatając dodawać wodę - powinno mieć gestą, jednolitą konsystencję. Ugniatanie ciasta powinno trwać ok. 15 - 20 min.

Gotowe ciasto przykryć i odstawić na jeszcze 2 godziny w ciepłe miejsce.

Przed pieczeniem, zagnieść jeszcze chwile i rozwałkować
Ułożyć placki na blasze (najlepiej na papierze do pieczenia), posmarować olejem, następnie sosem pomidorowym - doprawionym do smaku.
Pokroić szynkę w cienkie plasterki, ułożyć na sosie, całość posypać serem i na wierzch ułożyć pokrojonego ananasa.

Piec 15 - 20 min na najniższej półce piekarnika, w temperaturze 250 stopni.
składniki
Składniki
Ciasto:
25 g drożdży
1 - 1,5 szklanki ciepłej wody
0.5 kg mąki
szczypta cukru
szczypta soli

Nadzienie:
sos pomidorowy
pół puszki ananasa
ok. 200 g szynki
ok. 500 g sera
1 - 2 łyżki oleju
zioła (oregano, bazylia)