Arabski
Może ktoś zna!!! Prosze pomocy musze przetlumaczyc kilka słow na język arabski!!!

Masło-.....
Zwierze-......
podrecznik-......
ksiazka-......
kobieta-......
meszczyzna-....
kredki-.....

Ja ktos by mogl to by bylo super!!!! Można tez kilka słowek dodac od siebie!!! heh....
ProSZeEE>>>>>

3

Odpowiedzi

2010-02-09T19:00:30+01:00
Masło- زبدة
Zwierzę- الحيوان
Podręcznik- مختصر
Książka- كتاب
Kobieta- امرأة
Mężczyzna- ذكر
Kredki- الطباشير
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:02:25+01:00
Masło - زبدة
Zwierzę -الحيوان
Podręcznik -
Książka -كتاب
Kobieta - امرأة
Mężczyzna - ذكر
Kredki - الطباشير
Pies - كلب
Kot -قطة
Dzień dobry - صباح الخير
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:02:38+01:00
Masło-زبدة

zwierzę- الحيوان

podręcznik- الكتاب المدرسي

książka-كتاب

kobieta-امرأة

mężczyzna-رجل

kredki- الطباشير