Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:01:47+01:00
Pan bóg jest najwazniejszy w naszym zyciu wtedy gdy dorastamy jestesmy wtedy bardziej madrzejsi a pan bog czasem powoluje nas do słuzby kaplana lub zakkonnika.napewno tez gdy potrzebujemy pomocy i zeslania dla nas dobrej łaski.bog pragnie abysmy go kochali bo on nas kocha i jestesmy dla niego najwazniejsi.
3 3 3
2010-02-09T20:23:32+01:00
3.przykazanie pamiętaj aby dzien swiety swicic
1.nie bedziesz miał bogow cudzych przedemna
pan bog najwazniejszy w naszym zyciu jest wtedy kiedy zawsze nigdy nie bylo czegos takiego zeby nie był on nam pomaga modlimy sie do niego i go prosimy o rózne zeczy a on nam pomaga.
1 5 1
2010-02-09T20:26:30+01:00
Pan Bóg jest dla nas najważniejszy w naszym życiu kiedy jako mniejsze dzieci uczymy się modlitwy. Jego imię możemy wypowiadać z szacunkiem właśnie w czasie modlitwy rano i wieczorem. Niedzielę pomaga świętować nam myśl, że byliśmy w kościele i odwiedziliśmy jego dom święty.
1 5 1