Uzupelnij ! I przetłumacz.

1 Please open your............... on page 22.
2 Copy the words from the..........into your,........
3. I want to cut out this picture. Have you got ......?
4.We laern abaut animals and plants in...........classes.
5.the most difficult subject for me is..........

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:01:39+01:00
Workbook , prosze otworzyć cwiczenia na stronie 22, mozesz dac zamiast workbook tylko book i bedzie otworzyć książkę.

board into your notebook. przepisz wyrazy z tablicy do zeszytu.

scissors. chciałbym wyciac ten obrazek, masz nozyczki?

biological. uczymy sie o zwierzetach i roslinach w klasie biologicznej.

math, wedlug mnie najbardziej trudny przedmiot to matematyka.

pzdr :)
2010-02-09T19:04:46+01:00
1.book / proszę otwórz książkę na stronie 22
2. blackboard/ notebook / skopiuj(sporządź kalkę) słów z tablicy do zeszytu
4.our/ uczymy się o zwierzętach i roślinach w naszych klasach
5. biology / dla mnie najtrudniejszym przedmiotem jest biologia