Odpowiedzi

2010-02-09T19:03:48+01:00
Chodzi tutaj o obliczenie który ma mniejszą objętość
a więc:

1) 10cm × 10cm × 6 = 600cm²

2) 2(20cm × 5cm) + 2(5cm × 10cm) + 2(20cm × 10cm) =
= 200cm² + 100cm² + 400cm² = 700cm²

700cm² > 600cm²
V₂ > V₁

Odp. Opakowanie pierwsze opłaca się bardziej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:10:29+01:00
Op1
Pc=(10*10)*6=100*6=600cm²

Op2
2(20cm × 5cm) + 2(5cm × 10cm) + 2(20cm × 10cm) =
= 200cm² + 100cm² + 400cm² = 700cm²

600cm²<700cm²
Odp .
Ze względu na oszczędność powinien być produkowany pierwszy model opakowania

Daj Naj =)