Do podnych wyrazów dopisz pasujące rzeczowniki .
Ułóż zdanie z wybranym wyrażeniem.
.....ogólnospożywczy
..........ogólnokształconce
.........narodowowyzwoleńczy
........popularnonaukowa
..................rzymskokatolicki
..................polskojęzyczny

Daje naj :*

3

Odpowiedzi

2010-02-09T18:58:54+01:00
1. sklep
2.liceum
3.
4. książka
5.kościół
6.słownik
2 3 2
2010-02-09T18:59:34+01:00
1.Sklep
2.Liceum
3.
4.Książka
5.Kościół
6.Słownik
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:02:32+01:00
Sklep ogólnospozywczy
liceum ogólnokształczące
ruch narodowowyzwoleńczy
encyklopedia popularno naukowa
kościół rzymskokatolicki
kanał polskojęzyczny

Na ulicy Mazowieckiej znajduje się liceum ogólnokształcące oraz sklep ogólnospożywczy.
4 5 4