Odpowiedzi

2010-02-09T19:00:09+01:00
Ponieważ cudzołóstwo jest zabronione w przykazaniach, a seks przedmałżeński jest jako takie postrzegany .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:01:47+01:00
Ponieważ tak nakazuje mam nasza religia. W bibli jest napisane że powinniśmy połączyć cię z drugą osobą jako czysta osoba.
2010-02-09T19:04:44+01:00
Poniewaz jesli nie zachowuje sie tej czystosci przedmałżenskiej coraz wiecej jest niechcianych ciąż.