Odpowiedzi

2010-02-09T19:01:46+01:00
Rejent wprowadzial sie do drugiej czesci zamku i przez to sie klocicli,poniewaz Czesnik chcial sam zamiezzskiwac zamek
1 2 1
2010-02-09T19:02:08+01:00
Wydaje mi się ze kłócili się o płot , który stał pomiędzy ich posiadłościami .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:03:41+01:00
Rejent na złość i dla prowokacji wydał rozkaz, aby naprawiono graniczny mur. Właśnie, gdy mularze zaczeli go naprawiać, przychodzi Papkin i każe im to robic dokładnie. Po chwili jednak zmienia decyzję i każe im przestać. Nagle w oknach swoich sąsiednich domów zjawiaja sie Czesnik i Rejent wdając sie w burzliwa rozmowe. Rozmowa ta z minuty na minutę staje sie byc coraz bardziej wnikliwa, do tego stopnia, że Cześnik i Rejent zaczynaja sobie grozić. Dochodzi do bójki. Śmigalski ze swoimi ludźmi wstępuja na mur, mularze zaczynaja sie cofać, tak że nie widze dalszej części bójki. Rejent z okna komentuje całe zdarzenie, dopingując rozbójników. Zdenerwowany i rozzłoszczony Cześnik prosi Seracego o gwintówkę, gdyż chce zabić swojego zwaśnionego sąsiada. W ten Rejent zamyka okno i odchodzi a rozbawiony sytuacją Cześnik wyśmiewa Milczka i nazywa go tchórzem. Każe także dać wynagrodzenie i odszkodowanie dla uczestników bójki.
Wszyscy sie rozchodzą, zostaje tylko Papkin, który dopiero teraz nabrał ochoty do walki. Urąga wszystkim i sam się wywyższa.
1 5 1