Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:03:12+01:00
Korzystając z definicji natężenia prądu:
I = Q/t
Stąd wyznaczamy ładunek:
Q = I*t

Nieznane natężenie prądu wyznaczymy korzystając z prawa Ohma:
U = I*R
I = U/R = 2V/2Ω = 1A

Dlatego ładunek wynosi:
Q = I*t = 1A * 1min = 1A * 60s = 60C
2010-02-09T19:05:14+01:00
Witam
Q = J*t ale J = U/R
Q = U*t/R = 2V*60s/2 om = 60C

pozdrawiam
czarnadziura