Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:05:17+01:00
Gips palony stosowany jest w :
a) budownictwie np.zaprawa hydrauliczna
b) w służbie zdrowia(sporządzania bandaży chirurgicznych i usztywniania złamanych kości)
c)ceramice
d)hutnictwie
2010-02-09T19:15:30+01:00
Gips jest stosowany w medycynie do unieruchamiania złamanych kości.
Z gipsu wykonuje się wiele figur i posążków.
A także odlewów, modeli i elementów architektonicznych.