Odpowiedzi

2010-02-09T19:10:17+01:00
A) 2a-3=a+1
2a-a=1+3
a=4
b) 4b+3=3b-4
4b+3b=-4-3
b=-7
c) 7+3c= - 5+2c
3c-2c=-5-7
c=-12
d) 5d+2=3d
5d-3d=-2
2d=-2/:2
d=-1
e) 6e-2=7e+5
6e-7e=5+2
-e=7/:(-1)
e= -7
f) 6f-1=f+2
6f-f=2+1
5f=3/:5
f=0,6

Zad.2
x+x+6=52
2x=48/:2
x=24

52-24=28

28:2=14 -jeden bok
24:2=12 - drugi bok
1 5 1
2010-02-09T19:10:18+01:00
A)2a-3=a+1
2a-a=1+3
a=4
b)4b+3=3b-4
4b-3b=-4-3
b=-7
c)7+3c=-5=2c
3c-2c=-5-7
c=-12
d)5d+2=3d
5d-3d=-2
2d=-2/:2
d=-1
e)6e-2=7e+5
6e-7e=5+2
e=7
f)6f-1=f+2
6f-f=2+1
5f=3/:5
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:10:39+01:00
Zad.1

a)
2a-3=a+1
2a-a=1+3
a=4

b)
4b+3=3b-4
4b-3b=-4-3
b=-7

c)
7+3c= - 5+2c
3c-2c=-5-7
c=-12

d)
5d+2=3d
5d-3d=-2
2d=-2/:2
d=-1

e)
6e-2=7e+5
6e-7e=5+2
-e=7/:(-1)
e=-7

f)
6f-1=f+2
6f-f=2+1
5f=3/:5
f=⅗

Zad.2

Ob=52cm
jeden bok: X
drugi bok: x+6cm

2x+2(x+6)=52
2x+2x+12=52
4x=52-12
4x=40/:4
x=10

jeden bok: x=10cm
drugi bok: x+6cm=10cm+6cm=16cm
Odp:Boki równoległoboku wynoszą 10cm i 16cm.
1 5 1