Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:06:17+01:00
X=wiek chłopca dziś
x-3=wiek chłopca 3 lata temu

x+3=wiek za 3 lata

x+3=3(x-3)
x+3=3x-9
x-3x=-9-3
-2x=-12
x=12:2
x=6
odp. grześ ma 6 lat
1 5 1
2010-02-09T19:09:08+01:00
3 lata temu grześ miał x lat.
teraz ma x + 3
a za 3 lata będzie miał x + 6 = 3x

x + 6 = 3x
x sie skruci czyli..
6 = 2x
x =3

teraz grzes ma x +3 czyli 3+3 = 6

odp. Grzes ma 6 lat.
2010-02-09T19:10:58+01:00
Nie jestem pewna ale chyba 3 lata