Odpowiedzi

2010-02-09T19:05:48+01:00
Gdybym była czarodziejem przeobraziłabym :sprawdziany



Użyłabym do tego zaklęcia : z eliksirem



Gdybym miała moc obdarowywania ludzi dałabym im : zdrowie , pieniądze


4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:06:59+01:00
Gdybym była czarodziejem przeobraziłabym wszelkie zło w dobroć.

Użyłabym do tego zaklęcia pokoju.
Gdybym miała moc obdarowywania ludzi dałabym im miłość i pokój na świecie.
2 5 2