Pierwsza poprawna odpowiedz daje do NAJLEPSZEJ !!!
Ekhem ...
Dlaczego Niemcy i Związek Radziecki dążył do wojny ??
Które państwa europejski mogły szczególnie czuć się zagrożone ich planami (1-2 zdań) Najlepiej na 11.02.10r (Czwartek)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:06:48+01:00
Niemcy i ZSRR dążyli do wojny dlatego że chcieli opanować całą europę. Państwa które mogly byc zagrożone : Polska, Czechosłowacja Francja grecja
4 5 4
2010-02-09T19:07:24+01:00
Niemcy i związek radziecki chciały mieć jak największe terytorium tak więc rozpoczęli II wojnę światową. Najbardziej zagrożona w tym momencie stała się polska ponieważ z 2 stron była otoczona z jednej przez III rzeszę a z drogiej przez związek radziecki (wtedy nie było Ukrainy Białorusi itp. to był związek radziecki).
2 2 2
2010-02-09T19:21:06+01:00
Niemcy i Związek Radziecki dążył do wojny , ponieważ chciały zapanować nad światem uważali siebie za najlepszych. zagrożone były sąsiednie państwa
3 2 3