Ponumeruj podane wydarzenia cyframi 1-5 najpierw zgodnie z kolejnością chronologiczna a następnie zgodnie z kolejnością prezentowania ich przez narratora:
spotkanie Małego Księcia z pilotem na pustyni,
zaprzyjaźnienie sie z lisem,
wędrówka małego księcia po planetach 325-330,
pojawienie sie róży,
powrót małego księcia na planetę b-612

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:08:07+01:00
Chronologicznie
spotkanie Małego Księcia z pilotem na pustyni,- 4
zaprzyjaźnienie sie z lisem,-3
wędrówka małego księcia po planetach 325-330,-2
pojawienie sie róży,-1
powrót małego księcia na planetę b-612 -5

prezentowania ich przez narratora:
spotkanie Małego Księcia z pilotem na pustyni,-1
zaprzyjaźnienie sie z lisem,-4
wędrówka małego księcia po planetach 325-330,-3
pojawienie sie róży,-2
powrót małego księcia na planetę b-612 -5
8 4 8
2010-02-09T19:08:23+01:00
Spotkanie Małego Księcia z pilotem na pustyni
wędrówka małego księcia po planetach 325-330,
pojawienie sie róży,
zaprzyjaźnienie sie z lisem,
powrót małego księcia na planetę b-612
3 2 3
2010-02-09T19:15:13+01:00
Chronologia
1.Pojawienie się róży
2.Wędrówka po planetach 325-330
3.Zaprzyjaźnienie się z lisem
4.Spotkanie Małego Księcia z Pilotem na pustyni
5.Powrót Małego Księcia na planetę b-612

wg. narratora
1.Spotkanie Małego Księcia z pilotem na pustyni
2.Pojawienie się róży
3.Wędrówka po planetach 325-330
4.Zaprzyjaźnienie się z lisem
5.Powrót Małego Księcia na planetę b-612
4 3 4