Odpowiedzi

2010-02-09T19:13:07+01:00
,,Alchemik''
,,W pustyni i w puszczy''
,,wyspa skarbów''
,,Poznaj Świat''
,,Gringo w środ dzikich plemion''
,,Heban''
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:13:37+01:00
-"O psie,ktory jeździł koleją"(po włoszech)
-Krzyżacy,(PO CAŁYM ŚWIECIE A SZCZEGÓLNIE pOLSCE)
-Ten obcy,
-Pan Tadeusz,(Polska)
-W pustyni i w puszczy,(Afryka)
-Anaruk chłopiec z Grenlandii,(grenlandia
-wyspa skarbów''
,,Poznaj Świat''
,,Gringo wśród dzikich plemion''
Robinson Kruzoe