Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:07:27+01:00
Modlitwa dla mnie njest to rozmowa ze stwórcą oraz dziękowanie mu za dotychczasowe dary i przedstawianie próśb na dalsze etapy życia
1 5 1
2010-02-09T19:09:21+01:00
Modlitwa jest rozmową z Bogiem.
Jest też także duchowym połączeniem z nim.
Można przez nią otrzymać wiele łask i podziękować za otrzymane dary.
1 5 1
2010-02-09T19:14:53+01:00
Jeśli to ma być krótka odpowiedź:
Modlitwa jest dla mnie rozmową z Bogiem, jakby miłosny dialog z Bogiem.
1 5 1