Odpowiedzi

2010-02-09T19:10:27+01:00
A) (a+b) + (2a-b) = a+b+2a-b = 3a
b) 2x+(3y-2z)+(3z-2x) = 2x+3y-2z+3z-2x = 3y+z
e) (m+n) - (2m+3n) = m+n-2m-3n = -m-2n
f) (2xy+4y²) - (3yx-2y²) = 2xy+4y²-3xy+2y² = -xy +6y²
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:19:59+01:00
A) (a+b) + (2a - b) = a + b + 2a - b = 3a
b) 2x=(3y-2z) + (3z-2x) = 2x +3y -2z + 3z - 2x = 3y + z
e) (m+n) - (2m +3n) = m+n - 2m - 3n =-m - 2n
f)(2xy = 4y² - 3xy + 2y²) = 2xy + 4y² - 3xy + 2y² = -xy + 6y²
1 1 1