Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:12:27+01:00
1. Jak pan i się czuje po zmarciu ojca?
2. Jest pani ciężko bez niego?
3. Czy jest pani lepiej wiedząc że ojciec umarł w Katyniu?
4. Czy ojciec mówił coś do pani przed wyjazdem do Katynia?
5. Wiedziała pani że może on umrzeć?
6. Zwierzal się pani co czuje?
7. Dzownił do pani podczas pobytu w Katyniu?
8. Jak pani dowiedział się że ojciec nie żyje?
9. Co na to pani matka? Jak się czuje? Jest na środkach uspakajających? A może ma już innego? xD
to ostatnie zdanie w 9 to tak na jaja xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:13:16+01:00
1. Jak odnosi się pani do zbrodni na tak wielką skalę?
2. Czy pamięta pani uczucia które towarzyszyły pani przy odkryciu mogił?
3. Czy ma pani żal, że pani ojciec zginął w ten sposób?
4. Jak dowiedziała się pani o śmierci ojca?