1. Najbliższe zimowe igrzyska Olimpijskie odbędą sie w:
a)Kanadzie
b)USA
c)Szwecji
d)RPA
2.Karol Wojtyła został wybrany na papieża:
a)1976
b)1977
c)1978
d)1979
3.Lech Wałesa pracował w:
a)kopalni
b)szkole
c)stoczni
d)hucie
4.Prezydent Mościcki był z wykształcenia:
a) lekarzem
b)chemikiem
c)prawnikiem
d)fizykiem
5.Pierwszy Polski film który został nakręcony po zakończeniu 2 wojny światowej:
a)krzyżacy
b)potop
c)zakazane piosenki
d) popiół i diameny
6.gżegżólka to inna nazwa:
a)sikorki
b)zięby
c)drozda
d)kukułki
7.Największum polsik parkiem narodowym jest.
8.doba składa sie z ilu sekund
9.w meczu polska belgia na mś w roku 1982 zbigniew boniek zdobył ile bramek
10.13 grudnia 1981 roku ogłoszono w polsce stan wojenny który to był dzień tygodnia

3

Odpowiedzi

2010-02-09T19:15:17+01:00
1)a
2)c
3)c
4)
5)
6)d
7)kampinowski
8)86400s
9)3
10)policz sobie jakie gluie pytania
2010-02-09T19:21:06+01:00
1)kanada
2)1978
3)stoczni
4)chemik
5)zakazane piosenki
6)kukułki
7)babiogórski park narodowy
8)86400sekund
9)3 bramki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:26:56+01:00
1. a
2.c
3.c
4.b
5.c
6.d
7. Biebrzański Park Narodowy
8. 86400
9.4
10. niedziela