Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:18:31+01:00
Pierwszy przykład to zatonięcia tankowców i wyciek szkodliwych substancji dal środowiska takich jak olej napędowy,benzyna czy nawet chemikalia .

Drugim przykładem to zatonięcie statków floty wojskowej z np bronią chmiczną na pokładzie lub gorzej statków napędzanych reaktorem jądrowym w którym zawarty jest uran i pluton.
24 2 24
2010-02-09T19:19:13+01:00
1 PRZYKŁAD:
Wyciek ropy przeworzonej kami co powoduje wymarcie wielu organiezmów.
2 PRZYKŁAD:
wycieki wszelkich innych tankowców (jednak najbardziej zagrażającym środowisku jest przykład 1)

Dowiedz się więcej na:
http://www.sciaga.pl/tekst/52141-53-katastrofy_ekologiczne
19 3 19