Jakie to miasto . ?

Mające już ponad 1000 lat miasto obecnie jest stolicą państwa i liczy ok . 10 milionów mieszkańców . Jest to jednocześnie wielkie centrum handlowe, przemysłowe i finansowe świata arabskiego oraz wielki ośrodek naukowo-kulturalny . Miasto słynie m.in . z kilkuset meczetów . Szczyci się także ruinami murów rzymskich .
Zabytkowymi kościołami koptyjskimi , licznymi mauzoleami np . tz. grobowcami mameluków . Rozwój miasta był mozliwy dzięki strategicznemu położeniu w dolinie Nilu .

3

Odpowiedzi

2010-02-09T19:14:35+01:00
2010-02-09T19:15:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:16:28+01:00