Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:17:08+01:00
Bo wiele zrobił dla Polski
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:19:52+01:00
Bolesław Chrobry jest nazywanym Wielkim ponieważ przyczynił się do wielu odkryc jak i dobrego przewodnicta w czasie wojny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:20:14+01:00
Boleslaw Chrobry byl pierwszym polskim krolem, a przez pewien czas rzadzil nawet Czechami, zdobyl on od cesarza Henryka Milsko i Luzyce w lenno.
On, jako jedyny Piast zwojowal Polsce wiele zaleznych terytoriow, ktore niestety utracil jego syn Mieszko II Lambert. Ale to juz inna historia.