Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:26:15+01:00
Mięsożerne:
- kret
- pies
- kot
- wilk

Roślinożerne:
- chomik
- krowa
- wiewiórka
- sarna
- słoń
- świnia
- koń
- królik
- świnka morska

Wszystkożerne:
- dzik
- niedźwiedź

Wydaje mi się, że dobrze. Myślę, że pomogłam;)
2010-02-09T19:28:34+01:00
Roślinożerne: chomik, krowa, wiewiórka, sarna, słoń, koń, królik, świnka morska
mięsożerne:pies, kot, wilk, kret
wszystkożerne: dzik, niedźwiedź, świnia