Odpowiedzi

2010-02-09T19:19:14+01:00
Bombaj
Delhi
Surat
Kanpur
Kalkuta
Madras

wybierz sobie xD
2010-02-09T19:20:17+01:00
* Bombaj – 13,1 mln mieszk. (zespół miejski: 20,4 mln),
* Delhi – 11,5 mln (zespół miejski: 18,0 mln), STOLICA
* Bangalore – 5,3 mln (zespół miejski: 6,2 mln),
* Kalkuta – 4,6 mln (zespół miejski: 14,9 mln),
* Madras – 4,4 mln (zespół miejski: 7,0 mln),
* Ahmadabad – 3,8 mln (zespół miejski: 5,2 mln),
* Hajdarabad – 3,7 mln (zespół miejski: 6,1 mln),
* Pune – 3,2 mln (zespół miejski: 4,9 mln)
* Surat – 3,1 mln (zespół miejski: 4,9 mln)
* Kanpur – 3,0 mln (zespół miejski: 3,3 mln)


Starczy?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:20:44+01:00
Delhi-Stolica Indi
Amritsar
Lech
Agra :D
Mam nadzieje ze pomoglam :D