Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:22:40+01:00
1. PIERWSZA WALKA DYWIZJONU 303
2.WSKAZÓWKI DLA LOTNIKÓW .
3.PIERWSZE STRZAŁY Z SAMOLOTU KELLETLA .
4.RATUNEK KELLETLA.
5.ZWYCIĘSTWO DYWIZJONU DZIĘKI BŁĘDOM PRZECIWNIKA .

proszę bardzo :)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:25:00+01:00
Pierwsza walka
31 sierpnia 1940 myśliwski dywizjon 303 jest w powietrzu. Lotnicy
patrolują okolice Londynu. Żołnierze dostają wiadomość, że w pobliżu znajdują
się nieprzyjaciele. W powietrzu znajdują się niemieckie bombowce. Major Kellet
pierwszy strzela i zapala środkowy samolot wroga. Płoną kolejne samoloty
niemieckie. Niemieccy piloci popełniają wielki błąd, gdyż mijają dwa polskie
samoloty, ubezpieczające eskadrę. Dzięki atakom porucznika Fericia, sierżanta
Wunshego i porucznika Henneberga Dywizjon 303 zwycięża.