Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:26:38+01:00
Do korzyści wstąpienia Polski do Unii Europejskiej z pewnością można zaliczyć otworzenie nowych rynków pracy. Dzięki zapotrzebowniu na wyspecjalizowanych, co niekoniecznie znaczy wykształconych pracowników spadło bezrobocie (co zresztą niesłusznie za swą zasługę uznał antyeuropejski rząd Kaczyńskiego, Giertycha i Leppera). Nasi rodacy jako tania siła robocza (w stosunku do wymagań mieszkańców np. UK) łatwo znaleźli pracę za granicą. Zapotrzebowanie na pracowników skłoniło nasz naród do nauki języków obcych, co z pewnością niezależnie od jezyka zaprocentuje. Późniejsze wstąpienie do strefy Shengen ułatwia nam poruszanie się po całej Europie. Dzięki zniesieniu granic nie musimy godzinami czekać na odprawę na granicy, a podróże po Europie są proste i przyjemne. Członkostwo Uni wpłynęło również na obraz naszego kraju na arenie międzynarodowej. Wcześniej nie mieliśmy zbyt wiele do powiedzenia, a teraz za pomocą Parlamentu Europejskiego i Jerzego Buzka nasze problemy nie są już tylko naszym zmartwieniem, z którym musimy radzić sobie sami. Wspierają nas stale dotacje z unii, a projekty Kapitału Ludzkiego pomagają w wykształceniu coraz większej rzeszy Polaków. Po wejściu do strefy Euro nasi przedsiębiorcy nie będą musieli martwić się wahaniami walutowymi.


To tak mi się na szybko kojarzy. Jak by było za mało napisz, to coś jeszcze wynajdę ;D
2 4 2
2010-02-09T22:29:51+01:00
Korzyści
W sprawach dotyczących:
a) przemysłu
b) rolnictwa
c) edukacji, kultury


We wszystkich sprawach w tych punktach otrzymujemy liczne dofinansowania oraz pomoce np w szkołach są dofinansowania na różne książki , dofinansowania na wyjazdy do teatrów. Rolnicy otrzymują pieniądze za uprawę roli aby mieć za co posiać


Koszty
Jeżeli będzie jakiś projekt ,nasz kraj musi go zaakceptować gdyż taki podpisał warunek.Decyduje większość
2 4 2