Przepięknie położone miasto i port nad oceanem Atlantyckim . Miasto liczy obecnie ponad 9, 8 milionów mieszkańców i jest drugim co do wielkości oraz znaczenia miastem kraju . Miasto jest ważnym ośrodkiem kulturalno - naukowym ( znajdują się w nim 4 uniwersytety ), wielkim węzłem komunikacyjnym i handlowym . Europejczycy najbardziej znają je jako wspaniałe kąpielisko i miejsce najsłynniejszego karnawału świata . W tym mieście odbyła się bardzo ważna międzynarodowa konferencja poświęcona ochronie środowiska nazwana - Pierwszym Szczytem Ziemi .

2

Odpowiedzi

2010-02-09T19:25:36+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:19:17+01:00