Odpowiedzi

2010-02-09T19:30:07+01:00
Amur
Rzeka Żółta
Jangcy
Rzeka Czerwona
Mekong
Jukon
Kolorado
Kolumbia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:36:46+01:00
Rzeki ktore wpływają do O. Spokojnego :
A. Północna: Jukon , Kolorado, Rz. św. Wawrzyńca , Mackenzie, Kolumbia, Curchill
A.Południowa:
Parama, Colorado , Sao Francisko, Amazonka , Urugwaj,
Afryka:
-
Azja:
Jangcy, Rzeka Żółta , Amur
Europa:
-
Australia:
-

Wszystko pisane własnoręcznie!!!
Nie ścigane z Neta!!!