Ich liebe die sommerferien. Ich bin dann oft am meer. Die ganze zeit bin ich am strand und liege in der sonne. Das ist echt toll! Und nie langweilig! Ich schwimme oft im waser und baue sand burger. Juli un August sind meine lieblingsmonate. Dann aber, im September.begint wieder die schüle.

PrOsZę na dzisiaj przetłumaczyć
Dam naj!!!

3

Odpowiedzi

2010-02-09T19:30:30+01:00
Kocham wakacje. Jestem potem często nad morzem. Cały w trakcie jestem na mieliźnie i opalam się. To naprawdę niewiarygodne! I nigdy nie jest nudno. ! Pływam często w wodzie i buduję babki. Lipiec i Sierpień są moimi ulubionymi miesiącami. Potem we wrześniu znowu do szkoły.

Proszę. ;)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:32:25+01:00
Kocham wakacje. Jestem potem często nad morzem. Prawie cały czas jestem na plaży i leżę na słońcu. To jest wspaniałe! pływam często w wodzie i buduję zamki z piasku. Lipiec i sierpień to moje ulubione miesiące w roku. po nich wrzesień. Znów rozpoczynam szkołę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:33:57+01:00
Kocham lato i wtedy często bywam nad morzem. Cały czas jestem na plaży i leżę na słońcu. To jest wspaniałe! Nigdy się nie nudze! Często pływam w wodzie i buduje zamki z piasku. Lipiec i sierpień to ojej ulubione miesiące. Ale potem, znów do szkoły we wrześniu.
1 1 1