Witam prosilbym o napisanie mi paru zdan w j angielski co lubie jesc czego nielubie tak zeby zajelo gdzies z minute mowienia . np lubie pizze ponieweaz jest smaczna i costam ..... nielubie pomidorow bo costam prosze o szybkie rozwiazanie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:33:55+01:00
I like pizza because it 's delicous.In this pizza it isn't tomatoes which I don't like.There's a cheese and mushrooms which I love(love to kochać lub uwielbiać ).When I eat pizza I never be hungry.Pizza is satiating and big ! Yummy :P


Mam nadzieję , że pomogłam:) Nie mogłam znaleźć więcej argumentów.

Pozdrawiam ,
Dariq
2010-02-09T19:35:09+01:00
I like pizza , because is good
i don't like tomatoe, because is don't good