Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:27:50+01:00
- Walczy za wiarę, króla i ojczyznę i był im oddany
- Jest lojalny
- Doskonale zna rzemiosło wojenne i opanował sztukę walki
- Jest heroiczny i waleczny, nie rezygnuje z dalszej walki nawet w chwili całkowitej klęski
- Czuje się odpowiedzialny za swoich podwładnych
- Dba o honor rycerski
- Nie jest tolerancyjny wyznaniowo
- Gromi i nienawidzi nieprzyjaciół
- pogardza życiem, gdyż jest to tylko epizod
- nigdy nie obraca się do wrogów plecami
2010-02-09T19:28:20+01:00
1. Honorowy.
2. Wierny.
3. Lojalny.
4. Odważny.
5. Silny.
5. Mężny.
2010-02-09T19:28:36+01:00
-honorowy
-odważny
-waleczny
-sprawiedliwy
-prawdomówny
-pobożny
-szlachetny
-zawsze pomagał słabszym.
Jego życiowym celem było hasło: BÓG, HONOR, KRÓL.
Dla rycerza, damy były świętością. Klękali przed nimi, toczyli o nie pojedynki. Każdy rycerz mógł wybrać jedną damę i złożyć jej rycerskie ślubowanie, które polegało na tym, że na całym świecie będzie ogłaszał jaka jego dama serca jest piękna, mądra i szlachetna. Obiecał przy tym wierność i poświęcenie.