1.Przepięknie położone miasto i port nad oceanem Atlantyckim . Miasto liczy obecnie ponad 9, 8 milionów mieszkańców i jest drugim co do wielkości oraz znaczenia miastem kraju . Miasto jest ważnym ośrodkiem kulturalno - naukowym ( znajdują się w nim 4 uniwersytety ), wielkim węzłem komunikacyjnym i handlowym . Europejczycy najbardziej znają je jako wspaniałe kąpielisko i miejsce najsłynniejszego karnawału świata . W tym mieście odbyła się bardzo ważna międzynarodowa konferencja poświęcona ochronie środowiska nazwana - Pierwszym Szczytem Ziemi .

2 . w VI w . była to mała rybacka osada . Dzisiaj jest to największy port węzeł komunikacyjnych i miasto pewnego azjatyckiego państwa ( zespół miejski liczy ponad 13 milionów mieszkańców ) rozwinął się tam ciężki przemysł maszynowy, hutniczy i metalowy) spożywczy i włókienniczy . W mieście znajduje się kilka uniwersytetów . Szczególny rozwój miasta rozpoczął się ok . 150 lat temu . Gdy władze zapewniły zagranicznym inwestorom możliwość działania w porcie zgodnie z prawem międzynarodowym . Miasto położone jest w pobliżu ujścia rzeki Jangcy .

3

Odpowiedzi

2010-02-09T19:30:17+01:00
1.Rio de Janeiro
2.jokohama
2010-02-09T19:32:28+01:00
1 to Rio de Janeiro
2 to jokohama
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:33:13+01:00
1. Rio de jeneiro
2. jokohama