Odpowiedzi

2009-10-11T12:14:25+02:00
Epc=mgh
m=2kg
Epc=12J
m=10m/s²

10m/s² x 2kg x h = 12J
h=12J/20F
h=0,6m
Najlepsza Odpowiedź!
  • CMR
  • Rozwiązujący
2009-10-11T12:15:29+02:00
Dane:
g = 10m/s2 (do kwadratu) - zaokrąglona wartość przyspieszenia ziemskiego
m = 2kg
Ep = 12 J (Energie mierzymy w dżulach, a nie w kg :p)
Szukane:
h = ?
Rozw:
Ep = mgh
12 = 2 x 10 x h
12 = 20xh /:20
h = 0,6m

odp. Wysokosc 60cm.
2009-10-11T12:20:23+02:00
Epc = mgh

Epc = 12 J
m = 2 kg
m = 10 m / s²

10 m / s² × 2 kg × h = 12 J
h = 12 J / 20 F
h = 0,6 m

i wszystko . ( ;
zrobiła bym to jeszcze na inny sposób ,
ale myśle ,
że tak łatwiej . x pp