Odpowiedz na pytania do krzyżówki pllisss

1.Węgiel wykorzystujemy jako ...?? na 4 litery
2.Szczątki jakich roślin tworzą węgle kopalne? na 7 liter
3.Najbardziej żyzna warstwa gleby to ? na 9 liter
4.Uprawiane na mało urodzajnych glebach i w ogródkach na 10 liter
5..... ziemniaczana na 6 liter
6.W wyniku działalności ludzkiej powstaje wiele .... ?? na 7 liter
7.Odpady organiczne używane są jako ?? na 5 liter

2

Odpowiedzi

2010-02-09T19:31:06+01:00
1)opał
3)pruchnica
5)stonka
tylko tyle wiem <lol2>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:42:28+01:00
1. Opał
2.Paproci
3.Próchnica
4.Ziemniaki
5.Stonka
6.Odpadów
7.Nawóz