Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:34:16+01:00
Hera - bogini małżeństwa Junona
Posejdon - bóg morza Neptun
Hestia - bogini domowego ogniska Westa
Hades - bóg zmarłych Pluton
Demeter - bogini urodzaju Ceres
Apollo - bóg sztuki Apollo ( tak, tak musi być :P )
Artemida - bogini łowów Diana
Afrodyta - bogini piękności Wenus
Hefajstos - bóg ognia Wulkan
Ares - bóg wojny Mars
Atena - bogini mądrości Minerwa
Dionizos - bóg wina Bachus
Persefona - bogini kiełkującego ziarna Prozerpina
Nike- bogini zwycięstwa Wiktoria
Helios - bóg słońca Sol
Selene - bogini księżyca Luna
1 5 1
2010-02-09T19:40:10+01:00
Gr-rz
Afrodyta-Wenus boginie pieknosci
apollo-apollo
artemida-diana
ares-mars bog wojny
atena-minerwa bogini madrosci
demeter-ceres bog rolnictwa, plodnosci
dionizos-bachus wino.
posejdon-neptun bog morz
eros-amor bog milosci
hades-pluton bog podziemia
hefajstos-wulkan
hestia -westa - bogini ogniska domowego
merkury-hermes
zeus-jowisz
nike-wiktoria
hera-junona