Odpowiedzi

2009-10-11T12:18:49+02:00
Warszawa - 2,25 mln
polska - 38,1 mln

38,1 % -- 100%
2,25 -- x

2,25 *100%
------------ = 5,9 %
38,1


tokyo - 8,3 mln
japonia - 126,5 mln


126,5 - 100%
8,3 - x

8,3 * 100%
------------- = 6,56 %
126,5
4 4 4
2009-10-11T12:19:23+02:00
126,5 mln to 100%
8,3 mln to x
x=6,56%
W stolicy mieszka 6,56% Japończyków.

38,1 to 100%
2,25 to x
X=5,91%
W Warszawie mieszka 5,91% Polaków.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T12:19:31+02:00
X-procent Polaków mieszkających w stolicy
y-procent Japończyków mieszkających w stolicy

38.1=100%
2.25=x

38.1x=225/:38,1
x=5.9%

126,5=100%
8,3=y

126,5y=830/:126,5
y=6,56%
8 4 8