Odpowiedzi

2010-02-09T19:34:31+01:00
Zielona szkoła jest to wycieczka klasowa połączona z nauką, nauka odbywa się w plenerze, dzięki takim wyjazdom dzieci mogą lepiej się uczyć

zielone lata to okres młodości
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:36:54+01:00
Zielona szkoła kilku tygodniowy wyjazd organizowany przez szkołę w ciągu rokub szkolnego wypoczynek łączący się z nauką .

zieloone lata - inaczej młodość
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:37:33+01:00
Zielone lata - młodość
zielona szkoła - kilkudniowy zjazd kilku szkół