Odpowiedzi

2010-02-09T19:36:55+01:00
Mój pok€ j jest koloru niebieskiego są w nim meble koloru ciemno brązowego i komputer, który rodzice mi kupili. Mam łóżko, w którym czuję się jak królewna. na komodzie mam figurki z wycieczek i różne pamiątki. na łóżku mam poukładane pluszaki.Jest nie duży i skromny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:38:04+01:00
Wchodząc do pokoju przez drzwi ujrzę nowe biurko. Koło niego stoi krzesło . Ściany pokoju pomalowane są na czerwono. Podłoga zaś jest 'szwedzka' , na niej leży dywan koloru purpurowego. Na wschód , patrząc od drzwi leży łóżko , a na nim dużo poduszek. Żyrandol na suficie bardzo mocno świeci . Pokój pachnie lawendą , ponieważ jego właściciel jest kobietą. Na zachód stoi szafa i szafki. W szafie są różne sukienki i bluzki . W szafkach są książki naukowe.

dasz naj ?
1 5 1