Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:35:02+01:00
Rośliny występujące na chawajach to:
-ananas
-kokos
-trzcina cukrowa
-muchomor brzdęcowy(nazwa wywodzi się od brzdąca)
-stokrotka wielka(jest ona rzadka i występuje tylko na chawajach)
1 3 1
2010-02-09T19:38:04+01:00
Miałam to na geografii i my mieliśmy takie przykłady:

Na Hawajach największym powodzeniem cieszą się: trzcina cukrowa, ananasy, banany, kwiaty, orzeszki.


Mam nadzieję, że tyle wystarczy.

Proszę o najjj... Z góry dziękuję.... Pozdawiam...
1 2 1