Hej ludziska.

Mam aparat NIKON L11

I gdy nagrywam filmik to przy odtwarzaniu jest takie jakby burczenie.. może wiecie o co chodzi... takie...no nie wiem jak to wytłumaczyć... I to jest głupi dźwięk.. I tak przez cały filmik to leci...

Nie wiecie może, czy są jakieś programy do pobrania żeby usunąć ten niepożądany dźwięk??

Proszę o pomoc.!! To ważne. HELP!


DAM NAJ! ZA PROGRAM.

2

Odpowiedzi

2010-02-09T19:34:43+01:00
Miałam coś takiego samego i tego się nie da naprawić samemu. Musisz iść do specjalisty.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:43:54+01:00
Obawiam się że tego nie da się naprawić. Jeśli masz na gwarancji to idz im zgłoś a jesli nie to polecam jakiegos dobrego specjalistę a jak nie to niestety ale nowy aparat .