Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:45:26+01:00
Wirkowice,dn,10.06.2006
Anna Mrugała
Szkoła Podstawowa w Wirkowicach
ul. Polna 8
29-200 Wirkowice


Szanowna Pani
Mgr Urszula Rzepka
Dyrektor Szkoły Podstawowej
w Wirkowicach

Szanowna Pani Dyrektor!
W imieniu wszystkich moich kolegów i koleżanek prosze Panią o wyrazenie zgody na wycieczkę szkolną dla klasy szóstej, za granicę.
Iniciatorem tej wycieczki jest nasza wychowawczyni Pani Sylwia Skotowska.
Dlatego tez chieliśmy poprosić Pania Dyrektor o wyrażenię zgody na tą wycieczke.Wycieczka odbyła by się dnia 21.04.2006 roku.
Mamy nadzieję że Pani wyrazi zgodę na ta wycieczke oraz że zaszczyci nas Pani swoaja obecnością na tej wyciece z nami.

Z wyrazami szacunku
Anna Mrugała
(przewodnicząca klasy
szóstej)
97 4 97
2010-02-09T19:49:47+01:00
Imię i nazwisko dyrektora :D> dr. Jan Kowalski
ul. Kozia 34a
woj. Mazowieckie
22-997 Warszawa
Drogi Panie Dyrektorze !
Wpadłem na pomysł na wyjazd za granicę z naszą klasą do Berlina ,
aby zwiedzić parę ciekawych rzeczy mp. Bramę Brandenburską albo wieża telewizyjna(Fernsehturm) możemy podczas wyjazdu się wiele nauczyć i
dowiedzieć się jak się uczą dzieci w Berlinie.

P.S: Mam nadzieję że się Pan Dyrektor nad tym zastanowi.

Z poważaniem Imię i Nazwisko
72 4 72
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty