Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:37:47+01:00
Owszem można zależy na ile jest ten ban może być nawt na mieśiac a moze byc na 2 dni tego nie da sie naprawic to samo minie.Ban to coś takiego co blokuje mozliwości na danej stronie internetowej lub w komputerze.
2010-02-09T19:38:01+01:00
Dają Ci bana ponieważ,wchodzisz na jakieś niestworzone stronki.Tego bana da się odwrócić ale po pewnym czasie.
1/Wchodź na stronki które znasz
2/Nie włączaj komputera co 5 minut
3/Nie wyłudzaj w grach pieniędzy itd.
2010-02-09T19:40:12+01:00
Ban- zablokowanie dostępu danego użytkownika do danej usługi internetowej, np: forum dyskusyjnego czy komunikatora. Jest to blokada nałożona przez administratorów.

Ban nie zawsze nakładany jest dożywotnio czasem tylko na kilka dni