Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:37:18+01:00
Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu" oznacza iż po tym jak w Rzymie zbudowano siec dróg można się było dostać do każdego zakątku Rzymu. Rzymianie zbudowali około 85tysięcy kilometrów dróg którymi można było dotrzeć niemalże we wszystkie zakątki imperium. Najważniejsze z nich miały szerokość do 7,7metra
Pozdrawiam i mam nadzieję że pomogłem:)
66 4 66
2010-02-09T19:38:53+01:00
Rzymianie słyneli z tego ze budowali bardzo solidne drogi. za czasów oktawiana augusta zbiegały się z jednym miejscu w Rzymie.
41 3 41
co najlepszego zbudowali rzymianie
Dzięki
2010-02-09T19:42:08+01:00
Oznacza iż kiedy w Rzymie rozbudowano siećdróg, wszystkie połaczenia prowadziły do każdego zakątku Rzymu
40 3 40