Odpowiedzi

2010-02-09T19:41:55+01:00
Rtęć - Hg / liczba atomowa - 80/ masowa - 201
żelazo - Fe/26/56
ołów - Pb/82/207
fluor - F/9/19
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:43:00+01:00
Rtęć:sym Hg liczba atomo 80 maso 201
żelazo sym Fe liczba atom 26 maso 56
ołów: sym Pb liczba atom 82 maso 207
fluor:sym F liczba atom 9 maso 19
2 3 2
2010-02-09T19:44:23+01:00
Rtęć Hg
liczba atomowa 80
masa atomowa 200,59

żelazo Fe
liczba atomowa 26
masa atomowa 55,84

ołów Pb
liczba atomowa 82
masa atomowa 207,2

fluor F
liczba atomowa 9
masa atomowa 18,99
1 1 1