Odpowiedzi

2010-02-09T19:42:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:42:16+01:00
Km - mieści w sobie 1000 m czyli no zamieniam na m 1000
jeśli są 2 km - to - 2000 m ! ;d

ary na h - ar ma w sobie .. a nie inaczej ! Hektar ma w sobie 100 arów ! czyli będzie , że przecinek przesuwamy !
pamiętaj ! zawsze zamieniając jednostki z mniejszych na większe patrz na zera i ile jest zer tyle przesuwaj przecinek !
: - * naj ? :D
12 4 12
2010-02-09T19:42:57+01:00
Km na m
jeśli chcesz zamienić kilometry na metry, to ilość kilometrów musisz pomnożyć przez 1000, bo 1 kilometr to 1000 metrów
czyli np.
5km = 5*1000 = 5000m

Metry na kilometry:
Musisz ilość metrów podzielić przez 1000.
np.
25000m : 1000 = 25km

Cm na metry
każdy metr ma 100 centymetrów, czyli musisz ilość centymrtrów podzielić przez 100
np.
150cm : 100 = 1,5m

Metry na centymetry:
Tutaj musisz ilość metrów pomnożyć przez 100cm
np.
16m * 100 = 1600cm

Ary na hektary:
1 hektar to 100 arów, więc musisz ilość hektarów pomnożyć przez 100
np.
20ha * 100 = 2000arów

Ary na hektary
Musisz ilość arów podzielić przez 100 i wyjdzie Ci hektar
np.
1700ar : 100 = 17ha
13 4 13